NA KAJ JE TREBA PAZITI, KO PRODAJAMO IZDELEK ALI OPRAVIMO STORITEV?

Datum: 26. April 2012 ob 10:00

Kupci morajo biti zadovoljni z našim izdelkom oz. s storitvijo. Izdelek mora biti tehnično brezhiben, storitev mora biti opravljena s profesionalno skrbnostjo.
Včasih naročnik ali prodajalec oz. izvajalec napačno razumeta pravice in obveznosti in lahko pride do konfliktov.
Vedeti morate:

- razlika med odgvornostjo za stvarne napake in garancijsko odgovornostjo
- vrste napak (očitne, skrite...)
- kdo za napake odgovarja
- postopek reklamacije računov
- pogodbena izključitev in omejitev odgovornosti (videno - kupljeno)
- zavarovanje odgovornosti
- sankcije za kršitve


Cena:


Koledar Dogodkov
DAVČNI IN PRAVNI NASVETI
Davčno svetovanje ob sredah po predhodni najavi (Podjetniški center Kranj, II. nadstropje desno - učilnica).

Pravno svetovanje vsak torek od 15. do 16. ure, predhodna najava po telefonu 04/2330-935.

Delovno - pravno svetovanje - po predhodni najavi.


INTERNETNE URICE
Organiziramo brezplačne internetne urice:
  • vsak torek ob 11-tih v Kranju
  • vsako sredo ob 12-tih v Ljubljani

Internetne urice potekajo v spoščenem ozračju in so namenjene vsem, ki jih zanima internet in njegova uporaba v poslovne namene.  Vsebina se prilagaja glede na vaše želje in trenutne trende na področju interneta.