Delavnica: Kaj so trenutki resnice in kako z njihovo pomočjo izboljšati poslovanje?

Datum: 14. December 2011 ob 10:00

Trenutki resnice so dogodki, okoliščine, dejanja, ki nas ali naše podjetje v nekem trenutku dobijo nepripravljene in povzročijo nemalo stresa, (pre)večkrat pa tudi napačne odločitve in poslovno škodo. Tisto, kar smo dolgo časa gradili, lahko z napačnimi besedami ali odzivom v trenutku podremo.

Podjetniki se zavedamo, da je danes kupec »kralj«, saj ima neomejene možnosti izbire, vendar redko pa se zavemo, da lahko kralju prodaja samo kralj – samozavesten, strokoven in komunikativen prodajalec. In kakšni so vaši prodajalci?

Ker so kupci vse bolj zahtevni in imajo vse višja pričakovanja, se nam kaj hitro zgodi, da nismo dovolj pozorni na »malenkosti«. Katere so tiste malenkosti pa naj ostanejo skrivnost do naše delavnice.

Kaj so trenutki resnice in kako z njihovo pomočjo izboljšati poslovanje?

Cilji delavnice

  • S poznavanjem trenutkov resnice izboljšati poslovanje podjetja
  • Kako motivirati sodelavce kljub kriznim časom
  • Z drugačnim pristopom zmanjšati vpliv krize na posameznika in podjetje

Program delavnice

  1. Kako pridobimo novo stranko
  2. Zakaj se stranka vrne?
  3. Pomembne »malenkosti« pri poslovanju
  4. Program za zmanjšanje vpliva krize v letu 2012

Kotizacija za delavnico: Novo letno darilo

Trajanje delavnice: 3 šolske ure



Cena:

Novo letno darilo!

Zaradi omejitve števila slušateljev, se je potrebno za vsako predavanje predhodno prijaviti.

Prijave sprejemamo na naslovu info@cpr.si ali na telefon 04/28 18 310.

Na kratko še o predavateljih

Mito Kot, univ.dipl.ekon. in NLP Praktik, ustanovitelj agencije Rent-a-manager se že več let ukvarja s podjetniškim in poslovnim svetovanjem na področju uvajanja sprememb v podjetjih, motivacije zaposlenih, prenovo poslovanja in vodenjem projektov. Njegove stranke so tako podjetniki začetniki kot tudi že uveljavljena podjetja.

Gregor Jagodič, univ.dipl.ekon. in predavatelj na MFDPŠ, je direktor prodaje pri agenciji Rent-a-manager in se ukvarja s podjetniškim in poslovnim svetovanjem na področju prodaje, treningov zaposlenih za izboljšanje prodajnih pristopov, coachingom, uvajanjem in izborom novih sodelavcev. Deluje v različnih branžah, tako da odlično pozna tržno situacijo, s katero se srečujejo podjetja.

DAVČNI IN PRAVNI NASVETI
Davčno svetovanje ob sredah po predhodni najavi (Podjetniški center Kranj, II. nadstropje desno - učilnica).

Pravno svetovanje vsak torek od 15. do 16. ure, predhodna najava po telefonu 04/2330-935.

Delovno - pravno svetovanje - po predhodni najavi.


INTERNETNE URICE
Organiziramo brezplačne internetne urice:
  • vsak torek ob 11-tih v Kranju
  • vsako sredo ob 12-tih v Ljubljani

Internetne urice potekajo v spoščenem ozračju in so namenjene vsem, ki jih zanima internet in njegova uporaba v poslovne namene.  Vsebina se prilagaja glede na vaše želje in trenutne trende na področju interneta.